עורכי דין ליד ירושלים

שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כל אחד מאתנו עלול חלילה למצוא את עצמו שלא מרצונו – מעורב בתאונת דרכים. מה חשוב לעשות במקרה כזה מעבר לטיפול הראשוני בנזקי הגוף?  נכון שכולנו מקווים שלא נגיע למצב כזה לעולם. אך חשוב בכל זאת לדעת מה עושים במקרה כזה.

הכבישים בארץ מלאים בכלי רכב שועטים. רובנו נעים בדרכים בכלי הרכב הממונע. בין אם זו מכונית, קטנוע או אופנוע. אנחנו נוסעים בבוקר לעבודה ושבים בערב, לפעמים אנחנו יוצאים גם לטיולים, או נוסעים לבקר אצל חברים או קרובי משפחה ולעיתים גם יוצאים לאירועים. למרבה הצער קורה פעמים רבות כמובן שלא מרצוננו שאנו מוצאים את עצמינו, מעורבים בתאונת דרכים. אז כמובן שבמקרים אלו דבר ראשון חובה לטפל בנזקים הגופניים אך חשוב גם לדעת מה יש לעשות מהצד המשפטי והחוקי.

בוחרים עורך דין תאונות דרכים – כדי למצות את זכויותינו

במקרה של תאונה, חשוב מאוד שלא להתבלבל. המצב הוא אמנם מבהיל ומסיח את הדעת אך אם לא נהיה ממוקדים אנו עלולים להפסיד את הפיצויים המגיעים לנו בדין. כאשר ניגש אל עורך דין תאונות דרכים נצטרך להביא אתנו את מרב הפרטים של כל המעורבים בתאונה בין אם אנחנו מהצד הנפגע ובין אם אנחנו הנאשמים. לכן חשוב מאוד לרשום את פרטיהם של הנהגים שהיו מעורבים בתאונה כמו גם את השמות של חברות הביטוח שלהם, המיקום המדויק בו אירעה התאונה ועוד. כל אלו יוכלו לסייע לנו כאשר נפנה אל עורך הדין לצורך קבלת פיצויים, במקרה ואנחנו הנפגעים או כדי שעורך הדין יגן עלינו, במקרה ואנחנו הנאשמים.

כאשר מחפשים עורך דין תאונות דרכים חשוב לדעת שכל הנושא של תאונות דרכים והטיפול בנזקים ובכיסוי ההוצאות שנגרמו מהתאונה הינו מורכב ביותר ונדרשת התמצאות נרחבת בכל הנושא של תאונות דרכים מהבחינה המשפטית. לכן יש לבחור בעורך דין מוכר ומומלץ כמו למשל משרד לעורכי דין בגוש עציון.

לכן, אם מצאתם את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים אם זה מהצד הנפגע ובין אם זה מהצד הפוגע, עליכם לפנות במהירות אל עורך דין שמתמחה בתאונות ונזקין וזאת על מנת לברר היטב מה הם הזכויות שלכם במקרה הזה ומה הם החובות שלכם.

מי שקרא את הכתבה הזאת קרא גם:

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות בתחום המשפט. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו