על הקשר בין תביעות נזקי גוף לבין עורכי דין רשלנות רפואית

על הקשר בין תביעות נזקי גוף לבין עורכי דין רשלנות רפואית
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו חיים במציאות שאין לנו באמת שליטה עליה. לא משנה באיזו דרך ננסה להגדיל את מידת השליטה שיש לנו על החיים, בסופו של יום כל דבר יכול לקרות, בכל רגע נתון, מבלי שהתכוננו לכך ומבלי שיכולנו בהכרח למנוע זאת. בתוך מציאות כזו, כולנו עלולים יום אחד להינזק מבחינה גופנית בנסיבות שונות ובאירועים משתנים. מה הקשר בין כל זה לבין תביעות נזקי גוף וכיצד נכנסים אל תוך הקונטקסט הזה עורכי דין רשלנות רפואית? על כך במאמר זה.

על זכותו של האזרח לתבוע את מי שאחראי לנזקי הגוף שנגרמו לו

כולנו חשופים לסיכונים ועל כן הגוף של כל אחד מאיתנו, ביום מן הימים, עלול להיפגע.
נזקי גוף הם מונח המתייחס לכל פגיעה, פיסית או מנטאלית, באדם על רקע עילות שונות, שהמרכזיות בהן הן תאונת דרכים, טיפול רשלני שניתן למטופל או תאונה שהתרחשה במסגרת העבודה. תביעת הגורם האחראי לגרימתם של נזקי הגוף היא זכות העומדת לכל אזרח, כאשר תהליך התביעה מתנהל בבית המשפט ובמסגרתו על התובע להוכיח כי נגרמו לו נזקי גוף בגינם הוא ראוי לקבל פיצוי. מאחר שהוכחת קיומם של נזקי הגוף מחייבת המצאתה של חוות דעת רפואית, הרי שתחום נזקי הגוף נושק לנושאים רפואיים וככזה, ההתמודדות המשפטית עימו היא מורכבת ביותר.

פנייה לעורכי דין דיני נזיקין

מאחר שניהול של תביעות נזקי גוף איננו עניין של מה בכך, אלא פרוצדורה מסורבלת, רצוי לפנות לעורך דין המתמחה בדיני נזיקין. מכיוון שהתחום המשפטי של נזקי גוף מתייחס אל שורה של סיטואציות במסגרתן נגרם לאדם נזק, הרי שאת עורך הדין שעוסק בתחום יש לבחור בהתבסס על הסיטואציות המשפטיות שעימן הוא בעיקר מתמודד בחייו המקצועיים. כך למשל, מי שגופו ניזוק על רקע טיפול רשלני שקיבל מרופא או מגורם מטפל אחר, יוכל לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית כדי לקבל ייעוץ, לבדוק האם קיימת עילה להגשת תביעה ולבדוק את סיכויי הצלחתה. עורכי דין רלשנות רפואית הם בעלי השכלה משפטית בתחום של דיני נזיקין, יש להם ניסיון בייצוג תיקים על רקע של רשלנות רפואית והבנה בתחום הרפואה ועל כן הם יכולים לסייע לנפגע למצות זכויותיו ולזכות בפיצוי ראוי. לעומת זאת, עורך דין שעוסק בדיני נזיקין, שעיקר הניסיון שצבר נסוב סביב תיקים של פגיעות נזיקין על רקע תאונות עבודה יוכל לסייע באופן פחות יעיל למי שמבקש להגיש תביעה על רקע רשלנות רפואית.

מי שקרא את הכתבה הזאת קרא גם:

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות בתחום המשפט. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו