תעודת זוגיות™ – הפתרון המוביל לנישואים אזרחיים בישראל

שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

בזמן שנבחרי הציבור מנסים למצוא פתרון לנישואים אזרחיים בישראל, קיים ארגון ייחודי בישראל שקובע עובדות בשטח: עשרות אלפי תעודות זוגיות™  בעלות תוקף משפטי מלא הונפקו, ובכל חודש מצטרפים מאות זוגות חדשים לפתרון האזרחי של משפחה חדשה – תעודת זוגיות™.

עו"ד אירית רוזנבלום מייסדת ארגון "משפחה חדשה" מסבירה איך זה עובד.

למי מתאימה תעודת הזוגיות™ של משפחה חדשה?

תעודת הזוגיות™  היא הפתרון עבור זוגות שאינם מעוניינים להתחתן או להתגרש ברבנות או במסגרת דתית אחרת, וגם לזוגות שהרבנות אינה מאפשרת להם להינשא מסיבות שונות.

לא משנה אם אתם זוג מאותו המין, פסולי חיתון ברבנות, מטעמים דתיים, אחד מכם או שניכם לא יהודים או שהחתונה ברבנות פשוט לא מתאימה לכם – תעודת זוגיות™ של משפחה חדשה,  מאפשרת לכם למסד את הקשר ללא אפליה ולמסד את מעמדכם על פי החוק.

מה המעמד שמקנה תעודת הזוגיות™ של משפחה חדשה?

התעודה מתאימה לכל זוג שחשוב לו חופש הבחירה וחופש ההחלטה על הזוגיות שלו. מדובר בפתרון משפטי וחוקי מוכר שאינו סותר גם אפשרות לעריכת טקס פרטי וגם טקס דתי בנוסף.

במקרים רבים בישראל זוגות לא יכולים – או בוחרים שלא – להינשא ברבנות מסיבות שונות, והפתרון של נישואים בחו"ל לא מעשי לכולם. תעודת הזוגיות™ של משפחה חדשה מאפשרת פתרון אזרחי וחוקי שפותר בעיות אלו ומקנה לבני הזוג זכויות שוות לאלו של זוג נשוי. התעודה חוסכת מהם הרים של בירוקרטיה וכיום הגענו למצב כמעט אופטימלי בו מכירים כל מוסדות המדינה בתעודת הזוגיות™ של משפחה חדשה- משרד השיכון, מס הכנסה, ביטוח לאומי,צה"ל, משטרה, רשויות מקומיות ועוד.

תעודת הזוגיות™ של משפחה חדשה, מנסחת מחדש את המעמד המשפטי המוכר של ידועים בציבור ומקנה לאוחזים בה מעמד חוקי לבני זוג נשואים כפי שנקבע בחוק. התעודה הפכה לתופעה כל כך רחבה, ולמעשה מכריחה את מוסדות המדינה להכיר בה.

מהן הזכויות הניתנות לזוגות במסגרת תעודת הזוגיות™?

  • זכויות שוות לזוג נשוי במשרד השיכון; קבלת משכנתא, סיוע בשכר דירה.
  • זכויות במשרדי ממשלה ומוסדותיה, משרד הרישוי, משרד הבריאות,ביטוח לאומי, צה"ל וכד'.
  • זכויות מקומיות שוות לזוג נשוי כגון הסדרי ארנונה, חנייה, חינוך ותרבות ברשויות מקומיות.
  • זכויות כלכליות שוות לזוג נשוי, בבנקים, ברשות לני"ע, בביטוח לאומי, ברשויות מיסוי המקרקעין, ועוד.
  • הזכות לשהות עם בן/בת הזוג במקרים של טיפול רפואי
  • זכות להסדיר את המעמד של בן/בת זוג זר/ה במשרד הפנים.
  • זכויות ירושה שוות לבן זוג נשוי.

האם קיימים יתרונות נוספים לתעודת הזוגיות™ של משפחה חדשה?

הבחירה הפרטית בזוגיות. אחד היתרונות הבולטים של תעודת הזוגיות™  הוא הבחירה החופשית בבן/בת הזוג, אין כאן אפשרות שגורם חיצוני יפסול לבני זוג את ההחלטה שלהם לחיות יחד ולהקים משפחה חדשה כפי שקיים כיום ביחס לנישואי כהן וגרושה, בני זוג ספק יהודים וספק ממזרים, ממזרים, בני זוג בני דתות שונות, בני זוג מאותו המין ועוד. ההחלטה עם מי לחיות היא בידיים שלכם ועל המדינה לקבל זאת.

פשטות תהליך הנפקת תעודת הזוגיות™. החתונה באמצעות תעודת הזוגיות™  מצריכה מכם מעט מאד: בפגישה קצרה אחת תצהירו במעמד עורך הדין רושם הזוגיות, שאתם בני זוג החיים יחד ובזאת תשלימו את התהליך. לבסוף יקבל כל אחד מכם תעודת זוגיות™ של משפחה חדשה  המוגנת מפני זיוף והעתקה ונושאת את תמונתכם ואת פרטי בן/בת זוגכם וכוללת גם ספח ייחודי הכולל גם את ילדיכם.

אתם לא מוותרים על הטקס. אם תרצו, תוכלו לקיים במעמד החתימה טקס אזרחי שיתועד בוידאו, ולחתום על הסכם ממון משפטי שיותאם לצרכיכם.
זה אינו סותר קיום טקס חתונה בסגנון שלכם – תעודת הזוגיות™ של משפחה חדשה  היא פעולה משפטית שאינה סותרת כל מנהג אזרחי או חילוני אחר, ומי שירצה יוכל לקיים בנוסף כל טקס על פי מיטב המסורת שלו מבלי כל חשש.

הבחירה איך להתגרש.
במקרה של פרידה וגירושין –הכל ייעשה בדיוק באותה הדרך בה התחתנתם: תצהירו בפני עורך דין שאתם נפרדים ואינכם חיים יותר יחד. לאחר מכן תהיו חופשיים ומשוחררים להמשיך בחייכם, ואם תרצו – גם למצוא זוגיות חדשה ללא כל הגבלה.

מי האנשים שמגיעים להתחתן בתעודת זוגיות™ של משפחה חדשה?

הבשורה על תעודת הזוגיות™  התפשטה בארץ ומחוצה לה, מדיי יום מגיעים אלינו בני זוג שהבינו שתעודת הזוגיות™ של משפחה חדשה, היא הפתרון שמאפשר להם לשלוט על הזוגיות שלהם כפי שהיא, וליהנות הנאה שלמה מזכויות שוות.
חשוב להדגיש – הכל נעשה כאן בישראל! אין צורך עוד לצאת מהארץ כדי להתחתן בנישואים אזרחיים.
* תעודת זוגיות™ של משפחה חדשה מוצפנת ומקודדת היא אישית ואינה ניתנת להעברה או העתקה.

הבחירה בידיים שלכם! לקבלת פרטים נוספים בנוגע לתעודת הזוגיות™ - התקשרו ל-077-9965399 או מלאו את פרטיכם ונציגי משפחה חדשה ייצרו איתכם קשר בהקדם:

הבחירה בידיים שלכם!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם:

מי שקרא את הכתבה הזאת קרא גם:

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות בתחום המשפט. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו