חברת הביטוח דחתה את תביעת הביטוח שלכם? כדאי שתקראו את הכתבה הזו

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו משלמים למעלה מ-20 מיליארד שקל לחברות הביטוח בכל שנה, אבל ברגע האמת, כשאנחנו צריכים לקבל פיצוי, הן דוחות לא מעט תביעות. קרוב ל-100,000 תביעות ביטוח נדחות בכל שנה! אם נפלתם בסטטיסטיקה – כנראה ששווה לכם להילחם בחזרה… 

חברות הביטוח מתחרות על הכיס שלנו, ומבטיחות לתת לנו את השירות הטוב ביותר בתמורה לסכומים הגדולים שאנחנו משלמים להן כל חודש. אבל דווקא ברגע האמת – אחרי תאונה או אבחון, הן מתחמקות מההבטחות היפות, ומשאירות את המבוטח בלי כלום.

האינטרס של חברות הביטוח הוא הרי להרוויח כסף ולא לשלם אותו חזרה למבוטחים. כך קורה שמדי שנה הן דוחות פניות רבות מאוד של אלו המבקשים להפעיל את הביטוח שרכשו במיטב כספם – בין אם מדובר בביטוח אובדן כושר עבודה, מחלות קשות, נכות מתאונה, ביטוח חיים ומשכנתא, סיעוד, ניתוחים, תרופות, תאונות בחו”ל ועוד. ברגע אחד, המבוטח, שקיבל שירות נפלא כל עוד שילם פרמיות, הופך לאויב בלתי רצוי, וחברת הביטוח עושה הכל כדי להימנע מלשלם את מה שהבטיחה.

מפסידים פיצויים של מאות אלפי שקלים

ברוב המקרים, לאנשים פרטיים שחברת הביטוח דחתה אותם, אין יכולת או ידע מקצועי כדי להתמודד איתה, הם חושבים שההחלטה היא סופית ושאין להם סיכוי לערער – וכך מפסידים פיצויים שיכולים להסתכם במאות אלפי שקלים, או קצבאות חודשיות נדיבות שהיו יכולות לשנות את חייהם ולשפר מאוד את מצבם. גם אם קיבלתם תשובה שלילית, בדקו את הסיכויים שלכם לקבל פיצויים.

מעוניינים לבדוק, ללא התחייבות, את הסיכוי שלכם לקבל פיצויים מחברת הביטוח? אנא בחרו את קבוצת הגיל שלכם:

ניגוד האינטרסים של חברות הביטוח

ענף הביטוח הוא אחד המשגשגים בישראל – אחרי הכל, כולנו חוששים מהיום שבו יקרה משהו לנו או לקרובינו, ורוצים להתכונן לכל צרה שלא תבוא. אנחנו משלמים מאות שקלים לחודש, לפעמים גם אלפים, למטרה אחת בלבד – שכאשר נצטרך אותן, חברות הביטוח יעמדו לצידנו וישלמו לנו את הפיצויים או הקצבה שהבטיחו, כסף שיעזור לנו להתמודד עם המצב החדש שאליו נקלענו.

חברות הביטוח, לעומת זאת, חושבות אחרת – עבורן, המטרה היא מקסום רווחים. כאשר מגיעה אליהן תביעה של מבוטח, הן עושות את כל המאמצים כדי למצוא דרך לפסול ולדחות אותה. הן מסתמכות על האותיות הקטנות בפוליסה שאף אחד לא קורא, וגם אם היה קורא – לא היה מבין כי נעשה שימוש במונחים רפואיים וביטוחיים מורכבים. בנוסף, ישנו סעיף ההתיישנות שאומר שניתן לתבוע רק עד שלוש שנים מקרות המקרה, ולא פעם הנפגעים מפספסים את חלון הזמן הזה.

ההמלצה: לא לגשת לחברת הביטוח ללא עורך דין

לקוחות רבים של חברות הביטוח שניסו להגיש תביעה ונדחו, הגיעו למסקנה ברורה: כדי להתמודד עם חברת הביטוח בהצלחה, כדאי להעזר באיש מקצוע המכיר היטב את ההתנהלות של הענף מבפנים.

כדי לא לעכב את קבלת הפיצוי, מומלץ לערוך בדיקה מקדימה עם איש מקצוע עוד לפני הפנייה הראשונית לחברת הביטוח. זו הדרך הטובה ביותר להבין אם יש בכלל סיכוי לתביעה ואיך לנהל את התהליך כדי לקבל את סכום הפיצויים הגבוה ביותר.

הייעוץ המקצועי, מתברר, מעלה מאוד את הסיכוי של המבוטח לקבל את הפיצוי או הקצבה בהתאם לפוליסת הביטוח הקיימת לו, כאשר לפעמים, המבוטח אף זוכה בסכומים גבוהים יותר מאלה שחשב שמגיעים לו. כך, מי שמסרב לוותר ולהתייאש מול חברות הביטוח – כדאי שייפנה למומחה בעל שם בתחום וינצל את מלוא זכויותיו.

לסיכום, ההמלצה היא לא לפנות לחברת הביטוח ללא ייצוג של עורך דין, כבר מהשלב הראשון. האינטרס של חברת הביטוח שונה בתכלית מהאינטרס של המבוטח והוא חייב לצידו עורך דין מיומן שישמור על האינטרסים שלו.

מעוניינים לבדוק, ללא התחייבות, את הסיכוי שלכם לקבל פיצויים מחברת הביטוח? אנא בחרו את קבוצת הגיל שלכם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

כתבות חמות

דילוג לתוכן