חשיבות ייצוג עו"ד תעבורה אל מול בתי המשפט

ייצוג עו"ד תעבורה
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

פעמים רבות נראה כי אפשר "להתחמק" מעונשי המשטרה בעבירות התנועה השונות. אולם, במקרי עבירות קשים, בהם הרישיון נלקח, במקרה של תאונת דרכים או במקרה בו הנהג נתפס בשיכרות ונהיגה במהירות מופרזת, רצוי ומומלץ להסתייע בשירותיו של עו"ד תעבורה.

ייעוץ של עורך דין תעבורה לאחר עבירות תנועה

תהיה עבירת התנועה אשר תהיה, מומלץ להתייעץ מוקדם ככל האפשר עם עורך דין תעבורה. הייעוץ יכלול, מעבר לדיון בפרטי התיק הספציפי, גם ייצוג אל מול גופי הרשויות, כמו משטרה או משרד הרישוי, בכדי לספק ללקוח, לפקח ולתת לו את מלוא זכויותיו המגיעות לו מכוח החוק. ללא ייצוג או ייעוץ מקדים, עלול הלקוח למצוא עצמו מורשע בעבירה שלא הוא ביצע.

מכיוון שעלולים להיות לתיקים אלו השלכות בלתי הפיכות על המשך חייו של הנהג הנתפס, כדאי לפחות לשמוע או להתייעץ בשיחה מקדימה עם עורך דין תעבורה, לגבי סיכויי וסיכוני התיק. גם במקרה ועורך דין זה לא נלקח על ידך להמשך ייעוץ, תוכל להבין משיחה זו על ההשלכות הקיימות בנושא הספציפי. במקרים מסוימים, תוכל אף להתייעץ עם מספר עורכי דין, בכדי לברר ולהשוות את עמדתם לגבי המקרה.

 

ייצוג עורך דין תעבורה בבית המשפט

בתי המשפט בישראל אינם משיתים באופן כללי את רף הענישה המקסימאלי הקבוע בחוק על עברות מסוימות. למשל, במקרה של שיכרות ונהיגה במהירות מופרזת, חקק המחוקק כי העונש יכול להיות עד שנתיים מאסר. בפועל, רוב בתי המשפט במרבית המקרים (במידה ולא נגרם נזק כלשהו) לא נותנים עונש זה. עדיין, ייצוג עו"ד תעבורה הינו חשוב וקריטי ללקוח אשר מעוניין בעונש המינימאלי.

בעבירות תעבורה בהם התרחש איזשהו נזק, במיוחד בתאונות "פגע וברח", או במקרים בהם לנהג היו מספר הרשעות קודמות, סביר להניח כי בית המשפט יחמיר את הדין ויגדיל את חומרת העונשים. במקרים אלה, עו"ד תעבורה יכול, פעמים רבות, להגיע לעסקת טיעון או לנסות להוריד את חומרת העונש המסתמן. עסקאות הטיעון יהיו, על פי רוב, מוסכמים על השופט, בכפוף לשיפוטו.

מי שקרא את הכתבה הזאת קרא גם:

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות בתחום המשפט. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו