עורכי דין מקרקעין- מהו תפקידם ובאילו מקרים יוכלו לסייע?

תחום הנדל"ן הפך בעת האחרונה לאפיק השקעה פופולארי ומבוקש בקרב ישראלים. על רקע זה, הפכה פעילותם של עורכי דין בתחום הנדל"ן לענפה ביותר. אם אתם קרובים לבצע את עסקת הנדל"ן של חייכם, אם ברצונכם לדעת את מצב הזכויות והחוקים בתחום המקרקעין בישראל ואם אתם מחפשים לשכור שירותיו של עורך דין מקרקעין קראו את המאמר הבא.
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

 

עורך דין נדל"ן- בקיא בדיני מקרקעין ואחראי על הצד המשפטי של העסקה הנדל"נית

כל משקיע בנדל"ן, בין אם הוא מתחיל או וותיק, זקוק לשירותיו של גורם מקצועי שמכיר את דיני המקרקעין שיוכל ללוות את כל תהליך השלמת העסקה הנדל"נית, כך שיישמרו זכויותיו של המשקיע מבחינה כלכלית, מבחינה משפטית ומההיבט של סוגיות המס הכרוכות בביצוען של עסקאות מסוג אלה.

עורכי דין בתחום הנלד"ן הם הכתובת המתאימה לפנות אליה בסיטואציות כגון זו המתוארת לעיל, מאחר שהם יוכלו לוודא שהעסקה הנדל"נית המתוכננת היא רווחית וכדאית והם יעניקו ייעוץ למשקיע שיסייע לו לקבל החלטות מושכלות יותר באשר לעסקת הנדל"ן עליה אותה מתכנן להשלים.

זאת ועוד, עורכי דין מקרקעין יוכלו לסייע לכל משקיע בנדל"ן להתמודד עם מצבים, כגון: אי פינוי של נכס על-ידי השוכר, התנהלות מול רשויות המס ורשויות ממשלתיות נוספות, עריכת זיכרון דברים, שדרוג בניין בהתבסס על תוכנית תמ"א 38, ביצוע הליך בוררות בנוגע לשאלת שייכותו של נכס ועוד.

מאחר שגם "כרישי הנדל"ן" המקצועיים ביותר לא בקיאים בהיבטים המשפטיים של עסקאות המקרקעין, התייעצות עם עורכי דין מקרקעין תאפשר לכל העוסקים בנדל"ן להסיר דאגה מליבם בכל הקשור לאספקטים המשפטיים הקשורים לפעילותם ובכך להתמקד ברווחים שהם יכולים להפיק ולא בנושאים הקשורים לעולם המשפט שהוא זר להם לחלוטין.

 

כיצד לבחור עורך דין מתאים?

בחירת עורכי דין בתחום הנדל"ן איננה בחירה פשוטה, מאחר ששוק עורכי הדין רווי בעורכי דין המתעסקים בתחום זה, וכל אחד מהם מצהיר על היותו עורך הדין המקצועי ביותר, בעל הידע הרב ביותר ובעל הניסיון המכובד ביותר בניהול תיקי מקרקעין. כדי להגיע אל משרד עורכי דין מקרקעין שמצטיין בתחומו ושהשירות שלו הוא מקצועי ביותר, רצוי לקבל המלצה מחברים או לחילופין לשוטט ברשת האינטרנט ולערוך השוואה בין משרדי עורכי דין השונים המתמחים בתחום. לאחר שייבחרו עורכי הדין או משרדי עורכי הדין שיצרו את הרושם הראשוני הטוב ביותר, ניתן יהיה ליצור קשר עם כל אחד מהם על מנת להעלות שאלות רלוונטיות שיסייעו לבחור את המשרד המתאים ביותר לביצוע הפרויקט הנדרש.

מי שקרא את הכתבה הזאת קרא גם:

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות בתחום המשפט. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו