40% מתביעות הביטוח הסיעודי נדחות. אל תפלו בסטטיסטיקה הזו

180 אלף שקל הוא הסכום הממוצע המשולם לתובעים בביטוח סיעודי, לכן אין פלא שחברות הביטוח מחפשות כל תירוץ אפשרי לדחות את התביעות ולחסוך את ההוצאה הגבוהה. כך תמקסמו את הסיכוי לפיצוי, גם במקרים שהתביעה כבר נדחתה או שהמבוטח כבר נפטר
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

לאחרונה פורסם כי הסכום הממוצע המשולם עבור כל תביעת סיעוד עומד על כ-180 אלף שקל. את הסכום הזה בדיוק, מבקשות חברות הביטוח לחסוך, כשהן אומרות לא למבקשים, ולא אחת פועלות ב"שיטת מצליח", שמרתיעה רבים מהתובעים ומונעת מהם מלפנות שוב. 

למעשה, כ-40% מתביעות הביטוח הסיעודי בישראל נדחות ואלו הסובלים, נאלצים להתמודד עם עוגמת הנפש ועם התשלומים היקרים שנוספו להם מדי חודש לצורך הטיפול. באותה שעה, חברות הביטוח גורפות רווח נוסף לרווחים העצומים שלהן בכל שנה.

סיוע כספי של אלפי שקלים בכל חודש

מלחמה נגד החלטה של חברות הביטוח נראית לרבים כמו קרב אבוד שאין טעם אפילו להתחיל, אך עורכי דין המתמחים בתחום מספרים כי שיעורי ההצלחה בתביעות, כשנעזרים במומחים, עולים באופן משמעותי, והמבוטחים זוכים לקבל סיוע כספי של אלפי שקלים בכל חודש אם הם ישכילו להגיש את התביעה בצורה מקצועית מראש.

בנוסף, עורך דין מקצועי יכול לבדוק את כל הכיסויים שיש למבוטח בפוליסות השונות ולמקסם את הפיצויים שתקבלו. במקרים רבים, מעבר לתשלומים החודשיים, מדובר גם על סכומי פיצוי חד פעמי שיכולים להגיע למאות אלפי שקלים ויותר.

להערכת גובה הפיצוי הכספי שמגיע לכם מהביטוח סיעודי, הקליקו על גילו של מבקש הקצבה:

ניתן לתבוע לפיצויים גם אחרי המוות

חשוב גם לדעת כי ניתן לקבל פיצויים רטרואקטיביים במקרה שהאדם הסיעודי כבר נפטר, בתוך 3 שנים ממועד הפטירה. גם כאן, חברות הביטוח נוטות לפעול ב"שיטת מצליח" ולנסות לדחות את התביעות כמה שיותר, מפני שהתשלום במקרים אלו גבוה מאוד.

עורכי הדין המתמחים בתחום מכירים את הפוליסות השונות של חברות הביטוח היטב. הם גם מכירים את שיטות הפעולה של החברות ויודעים מתי יש סיכוי לקבל פיצוי ומתי לא. ברבים מהמקרים, עורכי הדין יצליחו אף להגיע להסכם עם חברת הביטוח גם בלי צורך בתביעה, וכך נחסכים מהמשפחות זמן וביורוקרטיה.

טעויות בהגשת התביעה יכולות לעלות כסף רב

אין צורך להסביר כי מבוטחים במצב סיעודי, ובני המשפחות שלהם, נמצאים בלחץ וחרדה רבים – עולמם השתנה והם נאלצים להתמודד עם ההשלכות הכלכליות והמשפחתיות. במצב זה, לא לכולם יש את הפנאי להגיש את הבקשות המייגעות לגופים השונים ולהמתין לקבלת הסיוע, ונעשות טעויות לא מעטות שיכולות להיות קריטיות להמשך.

גם במקרים שתביעות עצמאיות נדחו, לעורכי הדין ישנו תפקיד מכריע בהשגת פיצוי. הם יידעו להעריך את הסיטואציה שנוצרה, ולהגיש את הערעור או התביעה לבית הדין לעבודה בצורה שתמקסם את קבלת התשלום.

להערכת גובה הפיצוי הכספי שמגיע לכם מהביטוח סיעודי, הקליקו על גילו של מבקש הקצבה:

מי שקרא את הכתבה הזאת קרא גם:

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות בתחום המשפט. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו