חברת הביטוח דחתה לכם תביעה? אסור לוותר

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הישראלים משלמים מדי חודש עשרות ומאות שקלים על סוגי ביטוחים שונים כדי להרגיש בטוחים – אבל כשהם חולים או נפצעים, חברת הביטוח מנסה לדחות אותם בכל דרך. במשרד עוה”ד פייל ושות’ ממליצים לא לוותר – ולהילחם על הזכויות שלכם

אלון, גבר כבן 40, רכש פוליסת ביטוח למחלות קשות באחת מחברות הביטוח הגדולות בארץ. כעבור מספר שנים, הוא לקה בהתקף לב חריף. אלון פנה לחברת הביטוח, אך זו טענה כי הוא הסתיר ממנה מידע על כך שסבל מיתר לחץ דם, סוכרת, השמנת יתר ועוד – ולכן, סירבה לשלם לו את הפיצוי שנקבע בפוליסה.

בשלב זה, לא מעט ישראלים היו מרימים ידיים – הרי לחברות הביטוח מחלקות של עורכי דין, וניסוחי פוליסה מסובכים שנועדו לטרטר ולייאש את המבוטחים. אך אלון התעקש, ופנה למשרד עורכי דין המתמחה בתביעות נזקי גוף וביטוח כדי להילחם על זכויותיו. לשמחתו, הדבר השתלם.

חברות הביטוח דוחות תביעות ב"שיטת מצליח"

“לאחר שהגשנו תביעה משפטית וקיימנו משא ומתן ארוך ומורכב גם בתחום החיתום, הצלחנו להביא למצב בו למרות כל טענותיה של חברת הביטוח, קיבל אלון פיצוי בסך של כ-410,000 שקלים”, מסביר עו”ד דוד פייל, שותף מייסד וראש המשרד פייל ושות’.

לדברי עו”ד פייל, “חברות הביטוח מנצלות את חוסר הידע של הציבור הרחב ודוחות באופן שרירותי (שיטת מצליח) את מרבית התביעות. לא צריך להרים ידיים – אלא לפנות לייעוץ עם גורם מקצועי, מוקדם ככל האפשר”.

“לצערנו, התמודדות עם חברת הביטוח הפכה למלחמה – בגופים גדולים שמכירים היטב את האותיות הקטנות בפוליסות. לכן חשוב להצטייד בייצוג של בעל מקצוע מיומן ומנוסה, שיוכל להתמודד מול חברות הביטוח הללו בכלים שלהן. ההמלצה היא לעשות זאת בשלב מוקדם ככל האפשר, רצוי עוד לפני הפנייה הראשונית לחברת הביטוח. ההתנהלות הראשונית יכולה לקבוע אם התביעה תצליח או תיכשל”, מדגיש עו”ד פייל.

לבדיקה ללא התחייבות של סיכויי התביעה שלכם מול חברות הביטוח, בחרו את קבוצת הגיל שלכם:

לא לפספס את חלון הזמן לתביעה – 3 שנים

משרד פייל ושות’ המתמחה בנזקי גוף, עוסק בתחום זה יותר מ-20 שנה – תוך התמקדות בייצוג הציבור, והימנעות עקרונית מייצוג חברות הביטוח. בעשרות שנות פעילותו, בנה המשרד רשת רחבה של יועצים לענייני רפואה וביטוח, המקנה לו יתרונות שאינם קיימים במשרדי עו”ד אחרים – ושילוב ייחודי של ידע משפטי, רפואי וביטוחי נרחב, מעודכן ומעמיק.

“מי שסובל מפציעה או מחלה ונגרם לו נזק פיזי משמעותי, או חלילה מוות, פונה כמובן להפעיל את פוליסת הביטוח שלו”, אומר עו”ד פייל, “אך לחברות הביטוח יש רשימה ארוכה של תירוצים לדחייה. הסיבות העיקריות הן אי גילוי של מידע רפואי (הסתרת מידע רפואי) בזמן ההצטרפות לפוליסה; טענה שהנזק שנגרם לא גדול והמבוטח לא מתאים להגדרת מקרה הביטוח”.

“חברות הביטוח מסתמכות על האותיות הקטנות בפוליסה – שאף אחד לא קורא  וגם אם היה קורא, לא היה מבין כי נעשה שימוש במונחים רפואיים מורכבים. בנוסף, ישנו סעיף ההתיישנות שאומר שניתן לתבוע רק עד שלוש שנים מקרות המקרה, ולא פעם הנפגעים מפספסים את חלון הזמן הזה”.

“אם לא די בכך, חברות הביטוח נוהגות גם לשלוח חוקרים שיעקבו אחרי התובעים, כדי להוכיח שאין פגיעה או שהם לא דוברי אמת. חלק מהחוקרים הללו מוכנים לעשות הכל כדי לחזור עם ההוכחות שחברת הביטוח רוצה, כי אחרי הכל היא משלמת להם על כך. לכן, חשוב לדעת איך להיערך למעקב של חוקרים, מה לעשות – וממה להימנע”.

"מתחשבים במצב הכלכלי של הלקוחות"

במשרד פייל ושות’ יותר מ-30 עורכי דין המתמחים בנזקי גוף, והוא אחד המובילים בדירוג משרדי עוה”ד בישראל שפועלים מול חברות ביטוח. “אנו מקפידים על רגישות גבוהה למצב הרפואי והכספי של הלקוחות, ומטפלים בתיקים במהירות ויעילות רבות ככל האפשר – כדי למקסם את הפיצוי ולקצר את זמן הטיפול”, אומר עו”ד פייל.

“פיתחנו תהליך ייחודי שבו אנו בוחנים כל תיק ותיק באמצעות צוות הכולל עו”ד, רופא ומומחה לביטוח. כך ניתן לקבוע את אסטרטגיית התביעה הטובה ביותר. שיטה זו אכן הובילה אותנו להישגים יוצאי דופן, וב-2018 לבדה השגנו ללקוחותינו פיצויים בגובה של יותר מ-100 מיליון שקל – כאשר התשלום הוא רק לפי ההצלחה בתביעה, ופגישת הייעוץ הראשונית היא ללא כל התחייבות”.

לבדיקה ללא התחייבות של סיכויי התביעה שלכם מול חברות הביטוח, בחרו את קבוצת הגיל שלכם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

כתבות חמות

דילוג לתוכן