השיפוצניק ברח, השוכר לא מפנה את הנכס, הדייט מתחזה? מחר זה עלול לקרות גם לך

שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

היום כבר לא לוקחים סיכונים: במקום ליפול עם קבלן לא הגון, שוכר בעייתי, דייט מהגיהינום או מטפלת רשלנית, מזמינים פרופיל מקיף של המועמד

כמה פעמים הזמנתם בעל מקצוע שאתם לא מכירים כמו טכנאי, צבעי או שיפוצניק בלי לדעת מיהו ומהו? מה העבר שלו? אולי הוא גנב בעבר מבתי לקוחות? אולי לקוחות קודמים לא היו מרוצים ותבעו אותו?
יש לכם עסק ואתם מחפשים שותף או עובד? העסק הוא הבייבי שלכם ואינכם יכולים להסתכן בקשר עם מסתכסך סדרתי או חמור מזה, עם נוכל. איך תוכלו לתת בו אמון מלא ולהיות רגועים?
אתם מחפשים מטפלת לתינוק שלכם. יש לכם מועמדת, אבל אין לכם מושג קלוש מה ההיסטוריה שלה. אולי היא בעלת עבר פלילי?
קבעת דייט עם מישהו שהכרת באינטרנט ואת לא ממש יודעת מה הסיפור שלו. לא היית רוצה לדעת מראש מה הרזומה האמיתי שלו?

לדעת הכל בלחיצת כפתור

אתם בטח חושבים לעצמכם, שהלוואי ובלחיצת כפתור, הייתם יכולים לדעת הכל על האדם העומד מולכם. נשמע כמו פנטזיה?
מתברר שזה אפשרי! שירות חדש וייחודי של חברת צ'קנט מגבש עבורכם פרופיל לכל אדם שתבקשו פרטים אודותיו. הבקשה נרשמת בטופס אינטרנטי קצר ותוך שלושה ימי עבודה תקבלו את כל המידע, שנמצא ברשת לגבי אותו אדם.

צריך זמן וידע בכדי להתמודד עם המידע האינסופי העולה במנועי החיפוש ותתפלאו לדעת כי מעל ל- 90% מהמידע ברשת אינו חשוף בפני גוגל, בינג ואחרים ואינו נגיש לרוב הגולשים.
חוקרי הרשת של צ'קנט, יוצאי יחידה טכנולוגית מובחרת, נעזרים בטכנולוגיה חדשנית וייחודית שפיתחה החברה, כורים עבורכם את המידע ממעמקי הרשת ומגישים לכם אותו בצורה פשוטה ומרוכזת. חשוב לציין – איסוף המידע נעשה אך ורק בהתאם לחוק ומתוך מידע פומבי בלבד.

דוגמה למקרה מהחודש האחרון:

משפחת גל מרחובות בחרה קבלן לביצוע שיפוצים בבית. העבודות החלו כמתוכנן, אבל אחרי שבועיים היה נדמה לבני המשפחה שדברים נעלמים מהבית. ככל שהתקדמו העבודות, החשד באיש השיפוצים הלך והתחזק. זה התחיל בסכום כסף קטן והמשיך בכלי עבודה ובמכשירי חשמל קטנים. כשבני הזוג גל העלו את הטענות בפניו, הקבלן הכחיש הכל ולמחרת נעלם כלא היה. הוא לא סיים את העבודה, אף שקיבל את רוב התשלום.

בני הזוג הגיעו לחברת צ'קנט והזמינו מידע על הקבלן שנעלם. לתדהמתם, התגלתה היסטוריה ארוכה של תביעות נגדו מצד לקוחות לשעבר, תגובות וביקורות ברשתות החברתיות, בנוסף לתיקים שנפתחו נגדו בהוצאה לפועל. הם נותרו עם תחושת החמצה כי הזמינו את הבדיקה רק אחרי ההיעלמות

באיזה מקרים כדאי להזמין פרופיל מצ'קנט:

  • לקוחות פרטיים: לצורך קבלת מידע על שוכרים ומשכירים, קבלנים ואנשי מקצוע, מטפלות וגננות, חברים ברשתות להיכרויות ברשת ועוד.
  • עסקים (חברות ביטוח, עורכי דין, משרדי תיווך, משרדי חקירות וועדות קבלה ביישובים): לצורך הזמנת מידע מקיף על לקוחות, עובדים, שותפים, זכיינים, ספקים, מועמדים ועוד.

הפרופיל מספק בדיקת רקע מקיפה על הנבדק, הכוללת אזכורים ופעילות באינטרנט, מידע כלכלי, מידע פיננסי, ומעורבות בהליכים משפטיים. היקף המידע נקבע על פי החבילה הנבחרת מתוך  מס' חלופות אפשרויות. המידע מתקבל משלל מאגרי מידע, מהעיתונות, מרשתות חברתיות, מאתרים מקצועיים, מפורומים, מחומרים משפטיים ומסחריים ועוד. ולמקרה שדאגתם, אין שום סיכוי שהנבדק עצמו ידע שמתבצע עליו חיפוש.

והמחיר- זה הדבר המפתיע בכל העסק. החל מ-99 ₪ לדוח CHECKNET.

מי שקרא את הכתבה הזאת קרא גם:

הישארו מעודכנים

מעת לעת אנו שולחים עדכונים חשובים או כתבות מעניינות בתחום המשפט. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שלנו